Lyckad Lördag

Igår så gick Jag, Maria, Linda, Elina och Christine ut och åt på Kina restauranden. Jätte trevligt och massor med god mat! Jag var till och med tvungen att lätta på skärpet lite... Haha!

Sen fortsatte jag och Maria hem till mig och kollade på film, bi hyrde Underbar och älskad av alla. Den var väl okej, hängde inte riktigt med i hela filmen. Vi satt även och drack vin och pratade. Vi drack samanlagt upp två flaskor vin och varsin drink med Martini Rosso. Vi kollade på lite kort från i somras och så. Måste göras oftare. :)


Under kvällen fick jag även ett väldigt överraskande samtal... Hade jag inte trott. Men det blev ju bra tillslut ;)


Maria gick hem vid två tiden ungefär, jag kom väl i säng först vid halv6 ungefär. Så man är lite seg idag.
Måste upp med bilen till mamma, så man kanske borde få det gjort innan kvällen. Ska nog slänga lite papper och glasflaskor på vägen...


Den här helgen har börjat väldigt bra. Hoppas bara att mina två/tre sista dagar också blir bra.


Kommentarer
Postat av: lisa

ne boken är bättre!!
fan va gott med kinamat

2008-01-13 @ 22:19:03
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0