Övertrött

Just nu är jag så himla trött!! Är så trött att jag inte kan sova.

Försökte somna på soffan med TVn på insomningstimer, visst hade jag kunnat somna. Men jag sover ändå inte så bra i soffan. Så nu ska jag gå och lägg amig i sängen istället. Ska bara hitta något som kan vara lite intressant att kolla på. Det är ju bara då jag somnar. Vill jag se något så somnar jag, finns det inget att kolla på så kan jag verkligne inte sova.

Börjar bli riktigt jobbigt att inte kunna somna på kvällarna. Funderar på att ta natur läkmedel som gör att man somnar lättare, men jag vet inte om jag vågar riktigt.

Nu har jag 7 timmar på mig att sova. Hoppas att jag får sova 5 av dessa iallafall. Annars kommer jag vara död imorgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0