Så skönt på sitt sätt...


Efter mycket turbulens i dagarna här... Några av er vet vad jag menar. SÅ har jag verkligen insett att jag gått vidare för länge sedan! Känner inte alls något längre, det enda jag saknar med honom är hans familj. Han har en så underbar familj. Saknar verkligen hans mamma... Men tyvärr så fick jag inte träffa henne en sista gång, vilket jag så ångrar, men gjort är gjort. Hon kommer då alltid ha en plats i mitt hjärta.


Känns på något sätt skönt att veta att han fortfarande har försökt ha mig kvar på sitt sätt, men att jag nu släppt taget. Att trots att det var han som gjorde slut, så är det han som är sist med att släppa taget.
Det trodde jag verkligen inte.
Det känns rätt elakt, men ändå så skönt att få säga det... Men det är rätt åt honom. Han förtjänade att få veta det.

Det är inte bara jag som ska må dåigt av allt. Han behöver också få göra det lite.


Nu är det väl bara att hoppas på att den där drömkillen kommer knackandes på min dörr... Linda trodde ju för någon månad sen att det skulle ske snart, men snart är förbi...


Ja du... Det börjar iallafall att bli tråkigt att kolla på film själv hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så stark gumman! och ja det är hans eget fel eftersom han frågade. man ska inte fråga som som man inte kan ta svaret på.
Men du jag kommer gärna över och kollar på film med dig. Lämar elina hemma med robin och komma bort ett par timmar skulle vara skönt :D Puss

2008-01-04 @ 23:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0