Seeg dag idag. Men det är det värt :)

Idag är jag lite seg. Blev lite mycket alkohol igår. Jag hade jättekul! Så då är det värt det ;)
Var väl inte så mycket folk till en början, men det artade sig efter ett tag. Dansade med lite roligt folk och så. Var även en kille som typ kom fram och kysste mig mitt på dansgolvet. Ingen aning om vem människan var. Skumt. Jag gick typ bara iväg och sket i honnom. 
Sen så var vi på efterfest hos en som heter Jonas, jag har varit där förut på efterfest. Skönt att typ få åka taxi nästan hela vägen hem. Lite därför jag ens ville med dom på efterfest. 
Nu efteråt ångrar jag en sak som jag sen gjorde när vi kom hem hit, men det e inte så mycket att göra åt saken nu. 

Maria frågade även snygga bartendern om han var singel och så. Så nu vet jag att han är singel och vad han heter.  

Men som sagt... Är lite seg idag.


Kommentarer
Postat av: Lisa

det där har hänt mig med, på hultan kom det fram en kille o kysste mig. så blev alla andra avundsjuka så han pussade hela laget runt. killar som tjejer =P

2008-01-31 @ 09:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0