Sitter på jobbet och...

Just nu sitter jag på jobbet och fantiserar mig bort... Lite lungt just nu så jag passar på och sitter här.
Kollade precis in hotellet jag ska bo på i Rhodos Stad.

Inte helt fel men den här utsikten...




Längtar redan tills jag sitter där och dricker min första drink. Låter väl inte helt fel?

Tränade idag innan jobbet. Känndes sådär, har väldigt ont i ena skulderbladet. Men något som är bra är att mina arbetsbyxor sitter lite bättre nuförtiden. Inte så mycket, men lite. Så det går åt rätt håll!

Ne om man skulle fortsätta jobba lite nu.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken underbar utsikt! Jag skulle också vilja åka utomlands, hoppas verkligen på att det blir thailland nästa år. Även fast Robin inte vill...

Bra att träna! Har precis kommit in från en promenad på en timme, så skönt.
Visst är det roligt när byxorna blir för stora :D Mina mjukisbyxor åker ner hela tiden och jag visar rumpan *leer*

2008-01-24 @ 18:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0