Tjejkväll med allvarligt tema

Ikväll har jag, Linda, Elina och Christine suttit här hos mig och snackat lite skit. Alltid lika kul. Busade en del med Elina, hon är ju bara för söt! Ett riktigt litet charmtroll, var dock lite trött och hungrig idag.

Man pratar ju verkligen om allt och lite till! Vi kollade även lite på tv. Om världens tjockaste kvinna, och lite annat... Hemskt att man tillåter sig själv att bli så tjock. 406kg tror jag hon vägde som mest. Det är min vikt gånger 5 och lite till. Har för mig att hon inte hade varit utanför huset på 4 år och under den tiden varit mer eller mindre sängliggande.

Om jag kollar på mig själv. Jag skulle ju aldrig låta mig själv bli så pass stor som hon blev. Att låta någon annan göd mig så. Hennes man gav ju henne maten när hon låg där. Han om någon borde ju ha sagt stopp. Känns hemskt att bara tänka på att man faktiskt kan bli så pass stor, som tur är skulle jag hinna dö innan det gick så långt.


Den där dokumentären fick iallafall mig att verkligen vilja äta nyttigare och träna mer. Få bort mina extra kilon.

Kommentarer
Postat av: linda

Nej det är verkligen äckligt att tillåta sig själv att bli så fet! Vi ska aldrig någonsin bli så feta!
Och nästa vecka ska vi ju börja med träningen, så underbart!

2008-01-23 @ 21:53:56
Postat av: Maria

man skulle vilja gå in i deras hjärna och se hur det funkar och står till därinne på båda parter.. hemskt ...så inte pogramet men lycklig kan hon ju inte ha varit

2008-01-24 @ 17:44:38
Postat av: Maria

Dessutom är hon väl död nu ... tänk om man skulle hamna där själv? det är så himla lätt att säga annat

2008-01-24 @ 17:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0