16 Juli

Den här dagen har verkligen varit lång! Började jobba 9.00, vilket ofta kan vara lite segt. Idag var inget undantag. När jag kom dit och insåg vilka jag skulle jobba med dom första timmarna blev jag så nere. Hade inte alls lust att jobba med dom två. Men men, jag gick ut på en promenad med SS och två boende. Förslkte att hitta på saker hela tiden.
Efter rapporten böt jag våning, kännde inte för att vara med en av dom ända fram till kl 16.

Dagen har varit så seg på något sätt. Har gjort saker hela tiden, men det har gått så långsamt. Det har nästan varit för lungt på jobbet.

Under dagen blev jag så sugen på rött vin och ostbågar. När jag slutade vid 18.00 så tänkte jag gå på Bolaget, men när jag kom dit så såg jag ju att dom stänger 18.00! Gissa om jag blev irriterad! Men som tur var så hade mamma och pappa massa rött vin. SÅ jag fick ta bilen upp di och hämta lite.

Nu sitter jag här efter att ha varit på ICA och ätit middag. Nu är jag så trött! Så seg i kroppen. Ska alldelex strax hälla upp lite ostbågar, ta mig ett gals vin och lägga upp min onda fot på bordet.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet hur det är med seeeega dagar

2008-07-16 @ 20:46:57
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0