170 Dagar

Det är ganska många dagar... Men ändå så känns det inte så fruktansvärt långt när man tänker på att det är typ "bara" ett halvår ungefär.

Det kommer hända så mycket i mitt liv under dom här 170 dagarna.
 - Jag ska flytta till en helt ny stad.
 - Jag ska sätta mig i skolbänken för första gången på fyra år! 
 - Jag ska leva på minimalt med pengar! *panik*
 - Jag ska sluta jobba helger! *jippi*
 - Jag kommer sakna mina vänner så otroligt mycket, få en helt ny umgängeskrets (förhoppningsvis).
 
Sen så kommer det säkert hända en hel del avndra saker också. Men det vet jag ju inte ännu, jag kan ju inte spå in i framtiden.

Om 170 dagar kommer jag iallafall sitta på ett flyg til Thailand vid den här tiden. Då har vi varit i luften ungefär 8 timmar och är nästan framme. Framme i värmen och firandet av Pappa. 


Här bjuder jag på några bilder från Thailand -06. Inte världens bästa resa... Men jag var lycklig, smal och inte i kalla Sverige. 

 
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0