Ännu fler filmer...

Nu har jag varit iväg en sväng och kollat vart pappas nya jobb ligger. Efter det så åt vi på Donken, så nu har jag två av dom 6 glasen. Bara fyra kvar.
Vi tog även en sväng förbi Willys på vägen hem. Vi gick även in i en annan butik som fanns där, dom hade lite allt möjligt till bra pris. Jag köpte två Disney filmer där, jag som inte ska köpa något annat än mat den här månaden.Hade velat köpa två andra filmer också, men jag ska ju egentligen inte köpa så jag lät bli. Två fick räcka. Men men, nu har jag då 7 Disney filmer. Samlingen blir större hela tiden. Hela min filmsamling blir större hela tiden.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Allsång på Skansen. Det är ju trots allt tisdag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0