Det var inte igår

På väg till ICA för en liten stund sem mötte jag en gammal klasskompis, hennes man och dotter. Jag tror jag träffade henne senast på Kreta där vi bodde på samma hotell. och det var i September -06.
Hennes dotter föddes faktikst på min födelsedag, så hon är 1½ månad nu. Så söt!

Ullis som hon då heter, hon bor inte kvar här i Bålsta längre. Hon bor numera i Örebro. Jag tog faktiskt modet att berätta för henne att jag ska flytta, jag kommer ju göra det. Så det är lika bra att jag börjar berätta det för fler än bara mina kompisar och dom på jobbet.

Vi får se om Ullis har rätt eller inte. Hon sa att det tydligen är många som flyttar härifrån nu och hon tror inte någon kommer komma tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Bergis

Du håller väl oss uppdaterade om Skövde? Lycka till! Kram

2008-07-26 @ 21:08:19
URL: http://bergis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0