Eftermiddagen med Sara

Idag var jag då och träffade Sara. Alltid lika roligt :)
Vi gick först runt på IKEA ganska så länge. Jag fick massor av idéer till min nya lägenhet, som jag inte har ännu. Måste ju då få besked först. Men jag har iallafall skickat in intresseanmälan till tre olika företag.
Har mer eller mindre bestämt mig för en säng, men jag skulle nog gärna vilja ha den dyrare. Den var lite stadigare. Så vi får se vilken säng jag kommer köpa. Den det lutar åt, den har ett skrivbord som man kan köpa till.

Sen åkte vi till Skärholmen. Dom hade massor av fina kläder där, inte så konstigt me tanke på att dom har massor av butiker. Jag hittade en jättefin/rolig tröja på Cubus, men som jag inte köpte. Men den ska bli min innan månaden är slut. Jag köpte däremot en skjorta och två par leggins på Gina Tricot och så ett linne på BikBok. Så lite shoppade jag.
Sara var duktig och köpte bara en kopp kaffe.

Hela eftermiddagen har varit jätte trevlig. Men vi var lite trötta när klockan var 19.00, båda hade ont i fötterna. Jag tack vare att jag slog i min lilltå, så jag kan knappt ha skor på mig och Sara hade höga klackar, då kan man få ont efter några timmar.


Tack Sara för en jätte trevlig eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0