Ett konstigt ex

Första 7 månaderna efter att E och jag gjorde slut så pratade vi inte alls. Men sen efter att hans mamma gick bort för ett år sen så har vi pratat och umgåts lite. Typ kollat på film en gång och dansat på Rilles. Vi kan väl säga att vi är kompisar i dagsläget.
Men senaste tiden har E varit lite väl på. Han har pratat om att han inte vill vara singel längre, hur han vill att hans nästa förhållande ska fungera. Men att han tror att det bara kan vara så som han tycker, han anser inte att man ska ha några gemensama framtidsplaner, bara man kan ha ett "eget" liv samtidigt som man älskar varandra.
Han blev dessutom helt galen när jag berättade om Skövde. En lång historia där, men den går ut på att han visade verkligen var han står på vissa punkter...

Lite konstiga tankar har han fått.
Visst jag har låtit honom prata om sånt och om att han vill kolla på film hela tiden. Jag kan väl tänka mig att göra det, men han vill ju mer än bara kolla på en film.

Senaste dagarna har han smsat och skrivit på msn massor, menst för att kolla när jag kan komma med på båten. Han har verkligen varit på om det.
Även nu ikväll började han om att han inte vill vara singel, kolla på film själv och så vidare...

Funderar allvarligt på att dumpa honom som vän. Orkar inte med honom längre.


Kommentarer
Postat av: Linda

Han har verkligen blivit på! jag tycker att det har varit jättemycket nu på senaste tiden

2008-07-28 @ 10:28:35
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man kan inte vara kompis med sina ex. Så är det bara!

2008-07-31 @ 19:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0