Flytta..?

Just nu är jag verkligen less på allt som har med Bålsta att göra.
Är less på jobbet, en del människor här och så är jag bara så less på mitt liv just nu!

På onsdag får jag veta om jag kommer in i skolan eller inte. Nu hoppas jag verkligen att jag kommer in i Skövde. Skulle vara så skönt att komma bort härifrån! Men samtidigt vill jag inte lämna några av mina närmaste kompisar, jag kommer sakna dom så extremt mycket!
Hela historien med att kanske flytta till Skövde har blivit lite enklare... Jag har nämligen hittat en lägenhet jag skulle vilja ha där nere. En 1:a på 41 kvm, den är på 8:e våningen med balkong. Utgångspriset ligger på 135000:- och månadsavgiften är på 2045:-/månaden. Så jag skulle utan problem kunna lägga ett bud på 160000:- och ändå ha lägre boendekostnad än vad jag har här. Där ingick även vatten, värme och kabel-TV.

Tror inte det skulle vara några problem för mig att få ett lån om jag har pappa som borgenär, då skulle jag dock ta ett litet sniklån och betala min Thailandsresa med lånet också.

Ne om jag kanske ska ta och sova nu... Måste få tiden att gå tills på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0