Helgen del 1

Just nu är jag i en svacka... Allt känns så jobbigt. Orkar knappt göra något, hellst av allt vill jag bara ligga i sängen och sova. Men det funkar inte riktigt...

Igår var jag uppe hos mamma och pappa och åt mat. Kristians kompisar Jonte och Johanna var också där. Alla utom mamma och jag åt kött, vi åt lax. Så gott så.
Under kvällen spelade vi lite kubb och Vem vill bli Miljonär. Kubben gick väl sådär, måste erkänna att jag är inte så duktig på det. Vem vill bli Miljonär gick väl inte heller så bra.
Men det var en rätt okej kväll. JOnte var så snäll och gav mig skjuts hem..

Idag ska jag också upp till mamma och pappa. Men idag ska vi äta Kycklinggryta!! Ska bli så gott!! Har verkligen längtat efter den grytan.
Eftersom det var jag som ville ha grytan så har jag fått i uppgift att fixa riset och skala räkorna. Visst jag kan fixa det, men det är ju så svårt att inte äta alla goda räkor.

På tal om att äta... Jag ska ta och få i mig lite frukost nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0