Helgen del 2

Igår var jag ju uppe hos mina föräldrar och åt mat. Så gott så.
Kvällen fortsatte på Biffen, då mamma och pappa kände för att åka ner dit. Jag åkte så klart med då dom bjöd på Cider och jag slapp ta bussen ner.
Kvällen fortsatte med att jag kollade på film som ni kanske redan läst...

Idag så åkte mamma och jag till Karlssons och handlade lite. Jag köpte fler filmer, en tandborste och några andra småsaker. Finns massor av roliga saker där, så jag ska nog dit och kolla lite mer nogrant innan jag flyttar. DOm hade bland annat bra sänglådor som jag funderar på att ha i skörby under min säng där.
Efter Karlssons så följde jag med hem till mamma och pappa igen. Fick lite mat ännu en gång. Men idag var jag tvungen att jobba för det. Jag fick äran att färga mammas hår.

Nu har jag precis kollat på några SATC avsnitt.

Så här rolig har min helg varit... Inte så speciellt intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0