Hemsk Drömm....

Måste erkänna att jag är inte världens gladaste och lyckligaste människa just nu.
Allt bara känns skit! Min detox går inte så bra, jag är så less på att vara ensam, och jag känner mig allmänt tjock och ful...
Nu har jag dessutom börjat drömma om att mina kompisar inte tycker om mig.

Drömmde natten till igår att jag och många jag känner, även sådana som jag bara vet vilka dom är var med¨på en kryssning. På den kryssningen så gav Linda Maria en stor Smirnoff Ice, som Linda ska dricka i sällskap av mig. Och Linda var riktigt skadeglad och verkligen njöt av att se mig ledsen. Hon ville verkligen visa att vår vänskap inte var värt ett skit, Maria var på något sätt också så kall. Men jag kommer inte ihåg riktigt vad hon gjorde, men jag var ledsen över att dom övergav mig. Sen i drömmen så skulle jag se SATC-filmen med en kille jag knappt kännde när jag var yngre, men det blev inte av. Sen var det en massa andra killar med som typ visade att dom inte alls tyckte om mig och så.

Har lite svårt för att komma ihåg andra delar av en dröm när en del verkligen fick mig att bli ledsen. Men hela drömmen gick ut på att ingen tyckte om mig, jag var övergiven av alla jag känner och jag var verkligen så ledsen.
Nästan så att jag inte vill gå och lägga mig i rädsla för att drömma hemska drömmar igen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men jag tycker om dig och överger dig inte alls!

2008-07-06 @ 11:14:43
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Maria

jag tycker om dig det vet du, din drom speglar antagligen en raddlsa som finns i dig ... STOR KRAM

2008-07-07 @ 18:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0