Hjälp! Ett litet dilemma... Typ?

Jag var alldeles nyligen inne på Facebook och kollade runt lite bland folks fotoalbum och så. Jag kom in på en tjejs sida, jag känner inte henne, men jag vet typ vem hon är och jag har känt några av hennes kompisar. Iallafall. Jag kollade runt på den här tjejens foton från när hon var på Gotland nu i sommar och tycker att jag ser en bild på en gammal kompis till mig som jag fortfarande har lite kontakt med. Jag gick in på bilden och såg att det var A. Men så såg jag var det stog som text till bilden "Jäveln som snodde min plånbok". A dökan upp på ännu en bild med samma text, även A's kompis dök upp på några bilder.

Vet inte rikigt hur jag ska göra... Ska jag höra av mig till A och fråga honom om det hela? Eller ska jag skriva till den här tjejen och berätta att jag vet vem han är?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker att du ska fråga först om hon själv vet vem han är, vet hon inte det... ja då skulle jag berätta det.

2008-07-30 @ 09:02:56
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0