Kan bli dyrt...

Förhoppningsvis så kommer ju jag flytta om lite drygt en månad.
Men tyvärr så kommer jag flytta till en mindre lägenhet. Så det är lite tråkigt. I och med att jag flyttar till en mindre lägenhet så dycker det upp några små problem.
Som mina möbler?! Hur ska jag kunna få plats med alla mina möbler och ett skrivbord i en mindre lägenhet?! Det kommer aldrig att funka! Som tur är har jag hittat en lösning: Loftsäng! Men då finns ju ett annat problem... Jag måste köpa en loftsäng, madrass till den och ett skrivbord. Jag kollade lite snabbt på det och det kommer gå på ungefär 3500 kr. Då har jag även räknat med nya lakan.
Sen är det så många småsaker jag kommer behöva införskaffa mig. Nya pärmar, datastol, en ny bokhylla och en DVD då jag ha mammas dåliga.
Mitt i allt kom jag på att jag har ju en Guitarr till Guitar Hero! Vad fan ska jag göra med bara en Guitarr?! Det skulle ju vara riktigt coolt att ha Guitar Hero att förfesta med, så jag kommer säkert köpa Playstation 2 och en Guitarr till, samt ett spel till.

Jag har insett att många småkostnader + sängen och skrivbordet kommer säkert gå på en 5000! Sen ska ju även en kåravgiften betalas in, böcker köpas och en massa annat. Det kommer bli en dyr flytt...

Kommentarer
Postat av: lisa

Det med spelet kan väl inte vara det viktigaste

2008-07-09 @ 11:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0