Kryssning!

Nu har jag då bokat en kryssning. Det blev inte det datumet som vi först pratat om, utan dagen efter.
Men iallafall. Den 2:a Augusti åker Jag, Linda, Christine och en till på kryssning! Ska bli riktigt nice!
Vi kommer ha så roligt!! Hoppas bara den fjärde personen som vi tänkt kan och vill! Jag vill verkligen ett hon ska följa med! Har försökt få tag på henne, men jag kom inte fram.
Hade vi åkte dagen innan så hade SS följt med. Skulle varit så kul! Men vi har bestämt oss för att ta en kryssning efter att skolorna börjat och så. Jag kommer ju åka upp lite då och då iallafall, då kan jag ju bestämma en helg då jag kommer upp och boka in en kryssning med SS. :)




Vi ville ha en svit, men den var för dyr...
Svit, Cinderella

Det blev en B4 hytt istället.
B4, Cinderella

Men vi nöjer oss med det. Ska bli riktigt roligt iallafall! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi kommer ha det så roligt på kryssningen! Jag ser verkligen fram emot det! Min första natt utan Elina som jag kommer sova borta :D

2008-07-17 @ 08:29:26
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0