Mysig dag =)

Den här dagen har varit riktigt bra. Började med frukost och så i solen, det är aldrig fel. Sen så åkte jag upp till mamma och satt där med henne och fikade lite, jag hade köpt med mig munkar. Men det var inte så roligt där uppe, stekande varmt på deras framsida, hur mycket getingar som hellst och så slipade grannen på en båt. Så det lät förjävligt. Jag tröttnade anska snabbt på slipandet, getingarna och att det inte alls blåste något där. Så jag ringde Maria och så åkte vi till min farmor och farfars brygga istället. SÅ mycket skönare där. vi köpte med oss lite kaffe och varsin bulle, självklart så spillde jag kaffe på min tröja.
Vi låg där i kankse 1½-2 timmar. Riktigt skönt. Vi tog även årets första dopp! Var faktikst ganska så skönt i vattnet, men Maria tyckte det var kallt. Inte så konstigt med tanke på att hon bara för några dagar sen badade i Medelhavet.


Några bilder från dagen, ja ni ser ju vad dom föreställer...

                   

                   



Sen nu på kvällen så bestämde vi oss för att äta lite Kinamat och kolla på en film. Efter att vi ätit maten, innan filmen så kom Linda över mer en flaska mousserande vin. Så där satt vi fyra  tjejer (Elina var med)  och pratade lite. Tyvärr så kunde inte Linda vara kvar så länge, då Elina var ganska trött. Men det var roligt så länge det varade.
Jag och Maria kollade på filmen, drack en cider var, åt lite glass och hade det trevligt.
Men allt har ju tyvärr ett slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0