Något jag saknar

Det jag verkligen saknar med att vara singel är att bara få sova brevid en kille och bara bli omhållen. Få känna killens varma kropp intill en. Känna hur han långsamt andas när han sover.
Det är en så underbar kännsla!

Det är något jag verkligen saknar. Känns som evigheter sen jag sov brevid en kille. Men egentligen är det ju inte det, men den gången var vi däckade på sängen med kläder på. Så det räknas inte.

Man kanske ska vara som tjejerna i SATC, en ny kille varje vecka? Men hur ska man hitta dessa killar? Jag vill inte träffa vilka svin som hellst och bra killar växer inte på träd.
Nu så loggade jag in på min sida på match.com för första gången på några månader. Då var en 29-årig kille från Uppsala som hade "blinkat" åt mig, det står att han är läkare och verkar gilla samma saker som mig. Men han hade ingen bild, han kan ju vara hur ful som hellst. Tycker det känns lite skummt att en kille som kanske är hur ful som hellst typ stöter på en, en sak om jag vet hur han ser ut, men när man inte vet...

Nej nu ska jag ta och fundera på vem jag skulle kunna sova brevid en natt...

Kommentarer
Postat av: lisa

ytligheten själv.. "han kan ju va ful"



ja men det är jätte mysigt när man vaknar klockan 5 av att han snarkar som en gris och hela rummet luktar fis...

2008-07-08 @ 14:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0