Nu jävlar!

Nu attans ska jag börja ett helt nytt liv!
Eller så gott det går iallafall.

Ska köra en Detox kur till att börja med. Den kommer dock inte bli en helt ren detox kur då jag kommer behöva äta lite pasta eller potatis vissa dagar på jobbet. Men det kommer vara i minimala mängder då.
Funderar även på att dricka en dryck som finns att köpa, ska göra så att man rensar ur kroppen ännu mer. Skadar ju aldrig att testa i en vecka.

Det jag får äta och gärna ska äta mycket av är :
Frukt (äpplen, päron, banan & apelsin), Grönsaker, Bär (jordgubbar, hallon, vinbär & blåbär), Fisk, Kyckling, Broccoli, Blomkål, Morötter och Lök av olika slag.

Detta ska jag inte äta :
Rött kött, Godis, Snacks, Mjölkprodukter, Kaffe, Te, Vitt bröd, Alkohol och så klart Pasta.

Så allt detta ska jag undvika eller då äta mycket av i ca 10 dagar. Samt dricka mycket vatten. Men jag ska försöka hålla att inte äta så mycket pasta även efteråt.
Jag hoppas verkligen den här detoxen kommer få bort min svullna mage jag har haft sen Rhodos. Inte så roligt att vara uppsväld hela tiden, visst att jag gått upp något kg under semestern, men det jobbiga är att vara uppsväld. Att kanske gå ner ett kg eller två under tiden är bara en extra bonus. ville göra den här kuren redan innan Gotland, men ingen ide att köra i två darar och sen göra ett uppehåll för att festa.

Så några av mina inlägg närmaste 10 dagarna kommer att handla om hur jag mår av denna detox och så.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vill du ha bra tips på hur du får in kost och träning i din vardag ska du gå in på www.kosttips.se

2008-07-03 @ 07:58:42
URL: http://www.kosttips.se
Postat av: Linda

Spännande! Hoppas det går bra för dig nu!

2008-07-03 @ 08:44:59
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0