Nyttigt värre

Nu har jag kommit hem från jobbet. På vägen hem gick jag på ICA och köpte löjligt mycket frukt och grönsaker, köpte även lite naturgodis.
Jag ska försöka att äta minst tre frukter om dagen + grönsaker då. Har senaste veckorna ätit en eller två frukter, men nu är det då dax att öka antalet. Hoppas att jag kanske kan bli av med något kilo innan kryssningen, jag vet ju att mycket fruk fungerar på mig.

Jag köpte ju lite naturgodis idag, det har jag aldrig gjort förut. Eller jag brukar ju köpa pistagenötter lite då och då. Men idag köpte jag även walnötter, majssnacks och kashew nötter med chilismak. Ganska gott faktiskt, ska nog prova några andra sorter senare i veckan.
Det är ju ganska så mycket nyttigare med naturgodis än med chips och godis, som jag tyvärr tycker om lite för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0