Så ont!

Min rygg dödar mig!!

Jag hade lite ont i ryggen på Rhodos. Men det gick över, jag trodde det berodde pga att jag sovit konstigt eller så. Då hade jag även så att det domnade lite i högra armen.  Har jag så att det dommnar i armen mer än två dagar måste jag uppsöka min kiropraktor.
Allt blev bra av sig själv och jag kunde röra mig obehindrat igen.

Sen på Gotland så kännde jag av ryggen igen, den här gången utan att armen dommnade. Men hade riktigt ont i ryggen, kunnde knappt ligga på mage och läsa utan att det värkte. Jag lyckades knäcka till ryggen själv, men det blev inte helt bra.

Efter Gotland har jag inte kännt av ryggen så mycket. Har mest jobbat på, då hinner man inte alltid känna efter.
Men nu... Nu har jag riktigt ont! Vet inte vad jag ska göra. Funderar på att ringa o hoppas på att kiropraktorn inte gått på semester ännu... Jag tycker inte om att ha ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0