Sluta bli gravida!

Jag börjar verkligen tröttna på att alla blir gravida!
Vet inte hur många som jag vet är gravida. Fick veta ytterligare en idag. Visst det är roligt för dom som blir det och är glada över det. Men det är inte så roligt när man själv inte vill något mer än att ha barn... Istället sitter jag här själv och inte ens i närheten av att kunna vara med barn. Jag vill nog inte höra om alla som ska ha barn, det gör mig bara på ännu sämre humör... Vilket gör att jag tröstäter ännu mer och går upp ännu mer i vikt, vilket gör att jag har ännu mindre chans att få barn. Vem vill ha mig när jag är tjock och ful? Ne precis...

Nu ska jag gå till jobbet alldeles strax och försöka att vara glad.


Kommentarer
Postat av: Lisa

ska jag strunta i att berätta för dig då när ja blir gravis? =P

2008-07-21 @ 18:47:37
Postat av: Katta

Lisa:

Nej du får inte strunta i det. Då blir jag arg på dig istället för glad för din skull.

2008-07-21 @ 21:32:02
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0