Trött! Eller...?

Nu måste jag alvarligt fundera på att försöka sova lite. Jag är egentligen inte så trött, mest seg. Men jag har ju jobbat 11 timmar igår och 12½ idag. Igår sov jag ju ca 1½ timme här hemma. Så jag tänkte idag att jag skulle försöka att vila lite på jobbet. Jag satte på lugna favoriter, drog ner persiennerna och la mig i soffan. Helt plötsligt ringde min mobil, då hade jag sovit i ca 1 timme. Inte helt fel.
Tror dock att jag skulle ha behövt sova lite mer. Är så himla trött!

Jag vet att jag har varit trött i flera månader, visst det blev lite bättre efter semestern. Men jag sov ju inte speciellt mycket under dom tre veckorna. Så helt utvilad var jag ju inte.

Nu när jag fick det tråkiga beskedet från skolan så har jag på något sätt blvit ännu tröttare... Vetskapen av att det finns en möjlighet till att jag blir kvar på jobbet i ytterligare 6 månader får mig att bli så trött. Nästan så att jag känner hur deppresionen smyger sig på mig. Den finns här, väntandes på att få sätta klorna i mig helt.
Ska jag vara helt ärlig så är jag lite deprimera... Jag är inte så lycklig just nu. Visst, jag är glad och så när jag umgås med folk. Men innest inne vill jag bara ligga hemma i soffam, äta chips och gråta. Jag brukar inte gråta, då skulle jag gå ner mig totalt. Men ibland så har jag bra lust...

Ne nu ska jag försöka sova några timmar innan jag måste upp och jobba igen. Tur är att jag bara jobbar 6 timmar imorgon och efter det ska jag hälsa på min kusin och hans lilla dotter på 1½ vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0