Det blev en liten Tilde

Idag efter jobbet så åkte jag och mamma till Enköping för att träffa Daniel och Therése och självklart deras lilla Tilde. Vi hade även turen att träffa på Anna och inte så lilla Filip.
Lilla Tilde var så söt! Hon sov dock nästan hela tiden vi var där, men men.. Är man knappt två veckor gammal så har man rätt att vara trött. Det är inte ofta jag träffar Daniel, så det är alltid roligt att träffa sina kusiner.

En trött liten tjej



De nyblivna föräldrarna



  

Mamma och Anna



Sist men inte minst lilla Filip




Så här såg min eftermiddag ut. Jag har ju några fler bilder, men jag nöjer mig med att lägga upp dom här bara. Funderar på att lägga upp lite blandade bilder på Facebook. SÅ kanske imorgon, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0