Vidrigt!!

Jag har precis fångat världens största spindel!! I min lägenhet!!
Ryser i hela kroppen bara jag tänker på det. Usch!

Jag trodde först det var en stor fluga som gick på golvet. Men sen så såg jag att flugan hade långa ben.
Gissa om mina ben for upp i soffan fort!
Jag tycker verkligen inte om spindlar! Visst jag kan väl stå ut med några små jävlar när jag är utomhus. Men en stor jävel i min lägenhet!? Nej tack!

Nu finns den där spindeln i en mugg på mitt vardagsrums golv. Med tre ben utanför kanten...

Kan någon komma och ta bort den?! Snälla!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh jag avskyr spindlar! Dom är så äckliga med sina långa spretande ben ryser

2008-07-25 @ 08:38:34
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0