Dagens schema

Nu ska jag först till Kiropraktorn. Ska bli riktigt skönt att få rätta till allt innan semestern.
Sen ska jag iväg till Jeanette för att färga ögonfransar och bryn. Ska bli spännande, har aldrig gjort det förut. Ska nog ta före och efterbilder på det så ni får se.

Måste till banken och växla lite pengar också innan jag kommer tillbaka hit. Kan ju vara bra att ha kontanter på sig imorgon.
Måste packa idag också. Kan nog packa det mesta redan idag, bara småsaker som ska ner imorgon...
Uppdatera iPoden måste jag ju göra ikväll! Får göra det när jag kollar på fotbollen.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Maria

oh, ja i morgon är det dags , hoppas du får det så jäkla skönt=) ta ngr drinkar för mig va .. och akta dig för galna greker..hehe;) puss puss

2008-06-10 @ 18:34:05
Postat av: Katta

Ska bli så skönt! Jag lovar att ta en drink för dig och akta mig för galna greker.

Har tänkt att jag ska skriva minst en gång i bloggen och berätta hur skönt det är ;)

Puss puss

2008-06-10 @ 23:17:27
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad hände med före och efter bilderna då?

2008-06-11 @ 08:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0