En dag kvar...

Nu har jag bara en arbetsdag kvar... Sen har jag semester!!!

Ska bli så skönt at äntligen få en riktig semester! Har bara haft två veckor i sträck förut, och då tillbringade jag en av dom veckonra på sjukhuset. Så det var inte så roligt.

Så nu är första gången jag har en riktig semester. Ska bli så skönt! Hela tre veckor är jag ledig, och när jag kommer tillbaka jobbar jag bara 2, ledig en, jobbar två och ledig fyra dagar. Blir en bra mjukstart.

Ne nu ska jag ta och börja kolla lite kläder tror jag... Eller om jag ska spara det tills imorgon?
Kan ju vara skönt att bara njuta av att veta att jag är ledig imorgon... Ta en Cider kanske?

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh semester, det låter härligt!

2008-06-08 @ 07:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0