Gotland imorgon bitti

Kl 07.50 är det meningen att Christine ska vara hos mig. Hoppas hon håller tiden.
Ganska skönt att åka iväg på morgonen/dagen. Vi kommer ju vara i Visby vid 14.30 ungefär. Då hinner man ju fortfarande njuta av dagen lite. Bara hoppas på fint väder :)

Ne om jag ska ta och packa det sista nu... har alldeles för mycket kläder med mig, men jag kan inte rå för det. Tur är att vi inte bor i tält, då hade jag varit tvungen att ha en mindre väska med mig.

Hej så länge så hörs vi på söndag igen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha det så roligt nu och festa för mig också :D

2008-06-25 @ 08:21:26
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Bergis

Hallå, vad du är go- Jonas tyckte ialla fall att frissa tydligt visade att jag inte tillhörde 20åringarna längre. Visst blir man glad. Jag är ialla fall nöjd med frissan! Hoppas du får ett par kanonsköna dagar på Gotland. Passa på att njuta av de få lediga dagarna du har kvar. Kram

2008-06-26 @ 21:38:23
URL: http://bergis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0