GRATTIS!!

På mig själv!

Idag blir jag 23 år. Känns som om det var alldeles nyligen jag fyllde 20...
Så mycket har hänt på dom här tre åren.
Nu tänker jag inte bli deppig och skriva om hur jag önskar jag hade gjort saker annorlunda eller om hur jag skulle vilja ha det. Vad jag vill med mitt liv och hur extremt långt bort det känns, trots att jag vill ha det imorgon.

Jag har fått en del grattis sms och några samtal. Inga presenter idag inte.
Men jag har ju fått Rhodos resan av mina föräldrar, så jag väntar mig inte så mycket av någon. Har fått ett par jättefina skor av Sara och Henric, höll jag nästan på att glömma.
Ingen på jobbet visste om att jag fyller år, tror dom började fundera lite pånär jag sa "Tack" i telefon hela tiden, dessutom att jag fick så många samtal.

Ne nu ska jag tacka för mig och krypa till sängs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0