Hemmagjord mat & Allsånd på Skansen

Idag har jag ätit hemmagjord mat för första gången på evigheter!
Har ju varit på Rhodos i en vecka och ätit på restaurang. Sen var det midsommar, då var det mest kallskuret och så. Det kan man inte riktigt kalla hemmagjord mat, även om vi skivade kasslern. Sen sen midsommar har jag ätit lite rester, nudlar och Thaimat.

Så det var så gott att få äta falukorv och makaroner med lite grönsaker. Nästan så att jag har saknat att laga mat.

Nu snart börjar Unga mödrar på kanal 5, sen vänner och till sist det bästa av allt...

Allsång på Skansen börjar idag! Jag vet att många tycker det är för barnfamiljer och pensionärer. Men jag tycker faktikst om det. Det är lite roligt. Jag har ju till och med varit på plats en gång, när Lasse ledde det.  Det var ett tag sen nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0