Pa Rhodos!

Just nu ar jag pa Rhodos.
Det ar varmt och skont har. Men det e inte sa kul att aka med mina foraldrar och bror... Ska beratta mer om det senare.
Men om jag sager som sa har... Jag kommer nog inte halsa pa dom i onodan sen efter midsommar.
Mamma kan jag halsa pa, men inte dom andra tva.

Ne nu ska jag ga ut... Forsta kvallen for mig. Det har ju som sagt inte varit sa roligt har. Traffade en inkastare som lovade mig nagra shots. sa jag tankte val ga dit och ta dom och sa far jag se vad som hander.


Ha det sa bra i kalla sverige! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Nästa gång får vi åka bort istället! Då skulle vi garanterat få skoj! Idag ska jag gå och vattna dina blommor :P

2008-06-15 @ 08:23:40
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: lisa

vad har dom andra två gjort för elakheter då?

2008-06-15 @ 17:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0