Sommarens student firande

Nu är det bara en till i släkten som ska ta studenten, om man inte räknar med dom små. Så om ett år tar den sista studenten.  Vi börjar verkligen bli stora allihopa. En har gift sig, han har även barn och två har barn på väg. En har även barn på väg på andra sidan släkten.

Här är iallafall några bilder från dagens studentfirande.

     

     

     

     


Det var trevligt ute i Grillby. God mat och trevligt sällskap. Jag kände mig dock inte  så social, var så seg efter cykelturen. Jag få vara lite mer social med dom som kommer på midsommar av dom som var där idag.

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag ser ingen student på bilderna?!?!

2008-06-09 @ 11:32:35
Postat av: Katta

Studenten är han längst ner till vänster som håler i en konstig sak. Han hade tyvärr inte studentmössa och så på sig, det här var dagen efter studenten.

2008-06-09 @ 15:56:21
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0