Sveriges Nationaldag

Den här dagen har faktiskt varit helt okej.
Strålande sol och underbart varmt! Älskar verkligen det här vädret! Hade dock velat ha en bil så jag hade kunnat åkt och badat. Men men, det får bli en annan dag.

Efter att jag solat ett litet tag så mötte jag upp pappa i centrum. Han bjöd på en Cider i solen, inte helt fel. Sen efter ett tag så kom Leffe dit och jag passade på att äta lite mat. Då bjöd jag gubbarna på varsin öl.
Sen var det dax för pappa och Leffe att bege sig hemmåt, Leffes barn behövde få i sig mat dom också och pappa åkte upp med dom.
Men innan pappa åkte hem gick vi till biffens uteservering och pappa tog ännu en öl och jag en Coca Cola, där träffade vi på Linda, Robin, Elina, Putte och hans tjej. Så jag blev kvar med dom.
Jag och Linda hade tänkt ta en cider eller så på kvällen, det pratade vi om i onsdags tror jag det var. Men det blev inte riktigt så... GÖr dock inte så mycket, vi fick iallafall prata lite och så. Alltid lika roligt.

Dagen till ära så får ni se två bilder på Busungen Elina från idag.

  

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi får göra om det snart igen fast då göra som vi planerade :D

2008-06-06 @ 23:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0