Vårruset

Det var riktigt roligt på Vårruset! Chefen och Anette sprang, resten av oss gick. Dom tre jag gick med tyckte att dom gick ganska fort, Marie fick springa ikapp mig hela tiden. Men jag tyckte ändå att jag tog det rätt lungt. Funderade ett tag på att dra iväg själv, men det är ju lite roligt att gå med dom andra.

Här är iallafall lite bilder, inte så bra kvalitet då dom är tagna med mobilen. Jag glömde tyvärr kameran hemma ligandes i hallen för att jag skulle komma ihåg att ta med den.


     

     

     

     

     

Stora glas = mer dricka

Vi hade så roligt åt det!
Anette var så söt när hon insåg att hennes nya mugg var större än det första.

Kommentarer
Postat av: lisa

det är en människa som är med flera gånger på bilderna som jag inte har en anning om vem det är

2008-06-05 @ 20:40:20
Postat av: Katta

Jasså? Vem då?

2008-06-06 @ 01:20:22
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0