Då var det avklarat.

Nu har jag då varit på vårdcentralen och lämnat blod. Var lite orolig över att dom skulle sticka fel, då mamma varit där två gånger på kort tid och dom har stuckit väldigt fel på henne. Men det känndes knappt att hon stack mig. Så det va ju bra. Nu är det bara att vänta tills nästa vecka på provsvaren.

Jag måste bara tala om hur trött jag är just nu. Igårkväll så somnade jag här i soffan och sov fram till midnatt ungefär. Då tvingade jag mig själv upp att borsta tänderna och att gå och lägga mig i sängen. Somnade på minuten i sängen och sov fram tills att klockan ringde vid 9.30.
Så jag har ju sovit mycket. Men jag skulle ändå kunna lägga ner huvudet här i soffan och somna på stört.
Halsen känns inte heller någe vidare och jag är snorig.
Känns som om jag klagar en del nu. Men det skiter jag i. Mår inte så bra just nu. Ska nog ringa Linda och prata lite med henne. Sen har jag lovat mamma att följa med till Kungsängen och Coop där. Kommer dock inte ihåg vad hon skulle göra där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0