Det var inte igår...

Nu har jag precis kommit hem efter att ha träffat Linda och Elina på en fika. Det var ett tag se jag träffade henne (Linda). Tror nästan det var senast när vi tränade sist... Och det är väl ungefär tre veckor sen? Jag kan ju säga det att Elina växt massor på den här tiden. Hon kännde inte riktigt igen mig, lite tråkigt. Får inte fortsätta vara så, att det tar så lång tid mellan att vi träffas.
Så imorgon har vi bestämt att jag ska komma över till henne och kolla in dom nyrenoverade rummen. Ska bli spännande att se dom. Har ju sett bilderna, men det brukar inte alltid ge en rättvis bild. Oftast finare i verkligheten.

Har kommit på att jag inte träffat flera av mina kompisar den senaste tiden. Det måste återgärdas i veckan tycker jag. 

Kommentarer
Postat av: linda

Det var mysigt att ses idag och det måste vi göra oftare, redan imorgon :D

2008-03-24 @ 20:09:37
URL: http://www.lindaha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0