En dag till...

Nu har jag då sjukanmält mig för imorgon också. Känner att det är lika bra att stanna hemma en dag extra. Jag funderar på om jag ska ta mig ork till att gå ner och kolla på innebandy lite senare. Men jag får se...

Imorgon ska jag iväg och handla lite har jag bestämt mig för. Ska även skjutsa Kristian till kiropraktorn.

Så jag har iallafall lite inplanerat för imorgon. Sen får jag ju inte glömma bort att jag ska ut och äta imorgon! Med Lisa och Marie och kanske R-M. SKa bli gott. Jag och Lisa har redan börjat fundera på vad vi ska äta. Haha! Dom har ju så god mat på Kinan att man inte kan bestämma sig ibland.

Nej om man kanske skulle fundera på att faktiskt äta något idag? Har ju redan ätit två smörgåsar och en apelsin. Men kanske något till middag också? Bra diet den här sjukdomen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0