En lista jag snott från Lisa

Instruktioner: Ta din mobiltelefon och gå igenom telefonboken, och vips:

Har du kysst nummer sju? Hahaha!! Skulle inte tro det, min morbror Ari

Har du träffat nummer nio i veckan? Nja... Räknas det när man sett personen? Björn...

Älskar du nummer tio? Känner henne inte speciellt bra... Så nej med andra ord.

Är nummer elva en sötnos? Självklart är Christine en sötnos

Är nummer femton en bästis? Dennis har varit det en gång i tiden.. Men nu är det snart 4 år sen vi sågs...

Har nummer sexton gått i samma klass som du? Diana är tre år yngre än mig, men vi har jobbat ihop.

Brukar du hänga med nummer nitton? Min frisörsalong, är väl där två-tre gånger om året kanske?

Är nummer tjugo bra? Ja Erica är toppen! Syn bara att hon bor i Malmö...

Gillar du nummer tjugosex? Ja det måste jag väl säga... Hem-nummret till mina föräldrar.

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande? Hon gick tyvär bort i Augusti, men hon var lyckligt gift...

Har du någonsin legat med nummer fyrtiofem? Usch! Nej hon är min mamma!

Arbetar du med nummer femtio? Nej men jag har gått i skolan med honom 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0