Får se...

Då var den här helgen äntligen avklarad!
Hur trött som hellst. Men det är ju inte helt ovanligt efter en helg...


Får se vad jag hittar på nu. Om jag ska fortsätta kolla på Wallander eller om jag ska sätta på 2fast and 2furious. Svårt val det där. Ska nog börja med att tvätta av mig sminket och lite sånt. Inte för att jag har så mycket på mig...


Längtar tills imorgon! Då ska jag och Linda till Christine och äta middag. SKa bli spännande att se vad hon harhitat på för mat till oss.
Ska väl även försöka ta mig hem till Linda en snabbis också. Hon har ju fått tre små valpar idag.
Och på tal om det så har Maria blivit faster till ännu en liten krabat. Så nu har hon fem brorsbarn :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
det var länge sedan jag kollade din blogg, tiden räcker inte alltid till. Länkade mig ialla fall hit och måste säga att jag blir väldigt impad. Snygg blogg du har! Cool!

Kram

2008-03-09 @ 21:47:08
URL: http://bergis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0