För många minnen på en och samma dag

Vissa dagar så känns inget rätt.

Idag så både saknar jag E och är så arg på honom! Hittade ett litet block jag skrivit in en massa gulliga sms jag fått av honom. Blev så ledsen och arg på samma gång när jag kollade i det.
Sen så råkade jag tvätta Bruno!?!! Han råkade komma med i en 60graders tvätt! Och det påminde mig om E på så många sett, han och Nalle. Aldrig att han skulle ha tvättat honom...
Sen så när jag var på ICA så träffade jag på Diana. Då kom jag att tänka på alla gånger vi har festat med dom och alla andra. Hade ett helt annat socialt liv då. Gjorde inte så mycket egentligen men ändå så gjorde vi alltid något med alla andra. Saknar Diana lite, hon och jag tyckte illa om samma personer i det gänget och hade även mycket annat gemensamt.

Ja det är då min dag änn så länge... Var mer kommer få mig att tänka på honom idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0