Helt ovetande..

Det är så roligt när folk bestämmer saker om en utan att man vet något. Som idag. Nu är jag uppe hos mina föräldrar och ska vara det i några timmar till. Helt plötsligt ringer min bror till mamma och säger åt henne att möta honom och min pappa hemma hos mig. För att dom ska hämta datorn.
Gissa om jag blir fundersam!?Jag har inte hört något om att dom ska hämta datorn idag.
Så jag ringde min pappa för att fråga vad i hela friden dom har tänkt sig. Det enda han har att säga är att han visste att jag är ledig och skulle upp till dom. Då hade väl han tänkt hämta datorn och mig på vägen upp. Men vem säger att jag ska vara hemma innan jag åker upp till dom? Eller vilken tid jag ska upp till dom? Jag kanske är i stan hela dagen och åker direkt upp till dom, det kan ju inte han veta.
Lite dåligt att dom inte kollade med mig först. Jag kanske har ändrat planer helt, det vet ju inte han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0