Humöret kan då ändras fort...

Snacka om att humöret kan ändra sig på två sekunder....

Först ikväll så såg jag två bilder på mig som var hemska! Dom får mig till att inte vilja äta på ett år ungefär. Inte alls roligt att se dom.  Blev på riktigt dåligt humör.

Sen så gick jag in på skatteverket och kollade deklarationen...
Då blev jag så otroligt glad!! :)

Hade hoppats på ca 2000kr då hade jag varit nöjd. Men jag fick lite mer än så kan jag ju säga...

Så nu är jag glad!

Hoppas bara pengarna hinner komma innan Rhodos...

Kommentarer
Postat av: linda

jag hade också blivit superglad om jag fick som du. Men jag fick iallafall 2000kr :)

2008-03-27 @ 09:57:20
URL: http://www.lindaha.blogg.se
Postat av: Lisus

jag vill också få veta hur mycket jag får.... tror jag får mer än 2000

2008-03-28 @ 11:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0