Ibland går inget som planerat

Idag hade jag tänkt gå upp vid 10 tiden. Ställde klockan på 9.30 så att jag skulle ha gott om tid på mig att ligga och dra mig. Det började bra. Var gansk utvilad när radion satte igång. Var ganska bra musik och så. Men sen helt plötsligt så vaknade jag till av någon reklam på radion. Kollade på klockan och såg att den stog på 10.46! Gissa opm jag blev besviken på mig själv?!

Min plan var ju att gå upp vid 10, sätta på kaffet och medans jag väntade på det hade jag tänkt städa badrumet. Sen hade jag tänkt äta lite frukost och efter det gå på bolaget och en snabbsväng på Lindex. Sen hem och städa klar och duscha. Hade räknat ut att klockan borde vara runt 13.30 när jag skulle hoppa in i duschen, borde då ha gott om tid att fixa iordning mig innan jag ska upp till skörby.

Men istället så började ja gmed att städa hela lägenheten, sitter nu och äter frukost, ska snart gå till centrum. Hela min dagsplanering förstördes...

Får se vad jag hinner med innan jag åker upp till skörby. Har lite kvar att fixa i lägenheten, ställa lite saker på andra ställen osv... Hade även tänkt fixa fransk manikyr, men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0