Kanske värt att testa?

Idag så köpte Lisa Allévo Shake. Hon ska byta ut frukosten mot en Shake. Så jag blev lite fundersam på hur dom smakar... Som tur är så ska jag få smaka den imorgon. Kollade även in av det mer finns för olika sorter. Jag blev även lite intresserad av Thaisoppan. Kan ju vara vara gott med något varmt i sig en gång om dagen...
Får se om jag också provar på Allévo metoden någon vecka eller så. Men jag kommer inte byta ut alla måltider! Bara en eller två, lite beroende på hur min dag ser ut. Behöver ju få i mig ordentlig mat när jag är på jobbet.


                          

Kommentarer
Postat av: GimGim

Köpte sån Allevo i veckan. Den potatis o purjolök. Den var väl sisädär.. men ganska ok. men inget man dricker fem gånger om dan.. =/ JGa köpte den bara för att byta ut lunchen ibland på jobbet när jag känner att det behövs eller att jag inte har nån matlåda. Ska testa den där thaisoppan också sen. den fanns inte när jag handlade men jag såg dne på Ica Maxi idag =) Du kan väl tipsa om den var god eller inte =P Samma med de andra smakerna om du testar dem, eller din kompis =) //G

2008-03-08 @ 22:21:42
URL: http://headintheclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0