Lika roligt som alltid?

idag hos farmor och farfar var det väl unngefär som vanligt. Saknades några barn till ena min faster, men det skadar ingen.
Åt massor av rökt lax! Det är ju så gott! Farmor hade även gjort en lammgryta som var riktigt god.

Men dom är ju som sagt lite knäppa. Orkar inte bry mig om dom alltid, enda anledningen jag är där är för att visa att man bryr sig lite. Egentligen gör jag det inte, men man kan ju låtsas. Dom som vet hur dom är förstår mig.

Men jag blev lite förvånad faktiskt. Min farfar typ gav mig en komplimang... Han frågade om jag har börjat träna, vilket innebär att han tycker jag blivit smalare men kan inte säga det rätt ut. Men efter komplimangen började han ju som vanligt med att tjata på mig att börja plugga.

Ne nu ska jag kolla på en film och sen gå i säng.

Kommentarer
Postat av: linda

Jag förstår dig, dom är ju lite konstiga dom där...

2008-03-21 @ 21:00:32
URL: http://www.lindaha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0