Lite cool bil

Nu är jag då hemma och så efter bion. Filmen var bra. Kan helt klart rekomendera den!
Man blir väldigt sugen på att gifta sig kan jag ju säga. Planera ett så fnt bröllop! Fin klänning, solbränd och såå fint hår. Skulle inte vara helt fel.


På vägen hem så såg vi en såå otroligt fin bil!! Till och med Linda blev imponerad! Då är den fin.. Men jag vet tyvärr inte vad det var för bil. Vi såg inte vad det stog på den, men den är nog dyr. Såg riktigt fin och dyr ut.
Jag saknar lite allt som har med bilar att göra. Inte få åka en snabb och roligt bil, inte åka på utställningar och allt prat. Det är nog det jag saknar... Allt bilprat och allt runtomkring. Nu har jag ju ingen att kolla på snygga och coola bilar med.

Ne nu ska jag drömma mig bort til mitt bröllop vid vattnet en varm och solig sommardag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0