Lite drygt

Det är så otroligt drygt att börja jobba kl 16.00 ibland. Som nu skulle jag egentligen ha varit ledig i fyra dagar innan, men har bara varit det i tre. Men det känns ändå som om jag varit ledig i fyra dagar. Idag känns som den fjärde dagen. Nästa gång jag har den hr ledigheten så hoppas jag att jag får jobba måndag, tisdag och onsdag på skolan. Ska ta mig upp dit på måndag efter jobbet tänkte jag.

Fick se min lön precis... Det märks på lönen att man varit sjuk. Förlorade lite mer än 1000 kr, det är mycket ibland. Så vi får se om jag nu har råd att köpa utemöblerna som jag förs tänkt göra. Det blir iallafall inga nya byxor imorgon eller ett bord.
Måste spara mina pengar till kryssningen.

Nej om man kanske ska ta och träna lite nu? Ta en promenad i solen låter väl inte helt fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0